I'm Waiting You
BlackWhite?



[HELLO KITTY IS MINE.]

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
There is difference between who i am and what i show .. (I'm a FAKE girl in this earth)

Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



DON'T RUN AWAY FROM PROBLEMS, FACE THEM AND KEEP SMILING.


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Grand Lexis Hotel, PD, Negeri Sembilan ♥
Ahad, 15 Disember 2013 | 11:17 PTG | 0 BlackWhite
Yeyhhh. 
Baru balik dari Holiday. Even xjauh tapi syok gila.
Bagus lah xjauh. Sbb if naik kereta tu, Gila xponing.
Kan? HAHA. Grand Lexis Wahhh. Hebat gila Hotel tu.
Smart. Awesome semua ada. Nak tgk gambar dia? *SebagaiBukti
I'll upload it later :D
Syoknya. Mcm xnak tinggalka. Sbb apa? 1jea yg best, yg lain xbest.
Haha. Nak tau apa? Ada pool dlm bilik. Gila kan? Xcaya?
Xcaya cer try search FB (GrandLexisHotelPD). Betul. Xtipu :D

Kita org bertolak dlm pukul 11.30am mcm tu, pastu
mama call reception, dia kata pukul 4pm baru check in. Gila idok?
Penat lah jugak duduk dlm kereta. Jenjalan :) Sampai jea Hotel,
Berlari carik bilik dgn Zaty. HAHA. Mcm org gilo raso eyh.
Pastu bukak je pintu nampak pool Wahhh. Exited nak mandi.
Terus bukak beg carik baju nak mandi, tukar baju terus terjun.
HAHA. Exited kemain. Dgn Haikal, Aliya lagi. Menjerit-2 kitaorg :)
Best lah. Pastu, penat mandi tu, makan jap pastu tidur.
Sampai lah nak maghrib baru bangun. Teruk kan? HAHA. Chillek.
pastu, malam tu xde aktiviti, tgk tv. swimming. tu jea. 

Esok tu? Dalam pukul 10am tu, aku, zaty, aliya, aliya xbangun lagi.
HAHA. Penat lah konon. Mana xnya. Mandi xingat dunia. HAHA.
Tetiba ada org tekan loceng. Owh. Org nak kemas blik rupanya.
Kelam kabut memasing. Yg aku? Gamble menyorok dlm selimut. HAHA.
Pon boleh :D Pastu keluar carik kek zaty, KFC. Jenjalan dkt
Teluk Kemang sampai terlajak. Nasib xbalik rumah. HAHA.
Pastu balik hotel, makan-2. Pastu dorg apa lagi? Terjun pool jea lah kerja --' 
Tu jea lah. HAHA, And malam tu 1family tgok AIM-20. 
Agak hambar lah AIM tahun nie. Mcm xberapa best jea. Hmm. Xpolah.
And esok tu balik. *ShortStory




































That all for today. Thank you :D


Older Post | Newer Post